Forum www.127trop.fora.pl Strona Główna www.127trop.fora.pl
Forum 127 LDW Trop
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Informacje - newsy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.127trop.fora.pl Strona Główna » Ważne informacje! Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Informacje - newsy
Autor Wiadomość
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Biuletyn Informacyjny


Marzyłeś/marzysz, by zostać dziennikarzem? Lubisz pisać własne teksty? A może wołałbyś prowadzić wywiady, zbierać informacje lub doskonalić swoje umiejętności związane z grafiką lub pracą na gotowym tekście? Jesteś osobą odpowiedzialną i terminową? Chciałbyś zaangażować się w życie Hufca?
Ruszają prace nad wznowieniem gazetki Hufca Lublin o bogatych tradycjach - Biuletynu Informacyjnego.

Serdecznie zapraszamy wszytskich zainteresownych stałą pracą w redakcji, a także zostaniem wspólpracownikiem na pierwsze spotkanie 9 kwietnia, tj. czwartek (dzień wolny od zajęć) o godzinie 12.00 do Hufca.

Spróbuj swoich sił!

W razie pytań pisz: [link widoczny dla zalogowanych]


INFO O DYZURZE NA POPRZEDNIEJ PODSTRONIE


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magda dnia Pon 15:20, 06 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Pon 15:20, 06 Kwi 2009 Zobacz profil autora
dziewczyna0szatana
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Klin!

Post
ja w czwartek będę około godziny 13.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:21, 06 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Wielkanoc to czas otuchy i nadziei.
Czas odradzania się wiary w siłę Chrystusa i drugiego człowieka.
Życzę, aby Święta Wielkanocne przyniosły radość oraz wzajemną życzliwość.
By stały się źródłem wzmacniania ducha.
Niech Zmartwychwstanie które niesie odrodzenie napełni Cię pokojem i wiarą, niech da siłę w pokonywaniu trudności i pozwoli z ufnością patrzeć w przyszłość.

Wesołych Świąt! Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magda dnia Pią 22:09, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 3 razy
Pią 22:08, 10 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Chorągwiane Warsztaty Ratownicze
8 – 10 maj 2009
LAR

Powolutku zbliża się termin Chorągwianych Warsztatów Ratowniczych. Chcesz wziąć udział w LAR (Lubelskiej Akcji Ratowniczej)? Jesteś zainteresowany spędzeniem ratowniczego weekendu w Lublinie? Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi zgłoszeń i wpłat 
ZGŁOSZENIA
Wypełnij ankietę zgłoszeniową (dostępna u mnie w wersji elektornicznej, mogę wysłać na e-mail - przypis. Magda) i wyślij ją na adres e – mail [link widoczny dla zalogowanych] lub zostaw w siedzibie hufca Lublin przy ul. Lwowskiej 12 w Lublinie.
Prosimy o zgłoszenie się w terminie najpóźniej do 29 kwietnia włącznie.
Złożenie ankiety zgłoszeniowej jest warunkiem koniecznym, ale nie decydującym. Osoby chętne zostaną wpisane na listę uczestników po uiszczeniu opłaty za warsztaty.
WPŁATY
Koszt warsztatów wynosi 30zł.
Co jest w tej cenie?
- Wszystkie posiłki, przekąski i napoje przygotowane przez kucharzy.
- Noclegi.
- Materiały programowe.
- Materiały edukacyjne.
- Gadżety ratownicze 
Uwaga! Dojazd we własnym zakresie.
Prosimy o wpłatę w terminie najpóźniej do 29 kwietnia włącznie. Jeśli dokonasz wpłaty przelewem bądź w innej formie (czasem pieniądze trafiają na konto dopiero po kilku dniach) – koniecznie poinformuj organizatora. Dzięki temu będziemy mogli od razu uwzględnić Cię na liście.
Uwaga! Jeśli jesteś z Hufca Lublin – możesz wpłacić tylko bezpośrednio w siedzibie hufca przy ul. Lwowskiej 12. Jeśli jesteś spoza hufca – wpłacaj na konto hufca Lublin (dane na [link widoczny dla zalogowanych]) i pamiętaj o dokładnym opisie wpłaty!

Zachęcamy do udziału w Warsztatach i liczymy na rzetelność w zajmowaniu się formalnościami 


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magda dnia Czw 20:25, 16 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Czw 20:25, 16 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Krąg Starszyzny "Rezerwat" zaprasza Rodziców harcerzy wraz z dziećmi na Rajd Rowerowy!

Krąg Starszyzny REZERWAT

zaprasza

Rodziców Harcerzy wraz ze swoimi dziećmi
na rajd rowerowy.

Termin: niedziela 31 maja 2009

Trasa: wyjazd z Lublina – piknik w plenerze (okolice Lublina) – powrót do Lublina

długość trasy ok. 35 km

Trasa rajdu do ustalenia po określeniu ilości chętnych

Wymagane wyposażenie: rower, wałówka piknikowa

Wszystkich zainteresowanych prosimy o zgłoszenia na adres:

[link widoczny dla zalogowanych]

Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 25 maja.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:27, 23 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Czuwaj,
już wkrótce Hufcowy Turniej Piłki Nożnej - wielkie święto sportowe.
W załączniku przesyłam podstawowe informacje, regulamin oraz rozplanowanie godzinowe.

1) 9 maja - turniej dla części męskiej Hufca
2) ew. 10 maja - jeżeli część żeńska wyrazi zainteresowanie i
zostanie zgłoszonych min. 8 zespołów, to jestem w stanie zorganizować Turniej dla dziewczyn.
Powiadomcie swoich ludzi, żeby już mogli sami zgłaszać swoje zespoły, zbierać kadrę, itp.
Liczba zespołów ograniczona - a wymagania łatwe do spełnienia:
-min. 4 osoby (max. 7),
- wpisowe 3,00 zł od zespołu (czyli 43-75 groszy od osoby),
- jednolite koszulki.

Więcej informacji i wszelkie pytani, zgłoszenia, itp. na:
www.pogon233.fora.pl

Na zwycięzców czeka puchar, dla króla strzelców statuetka a dla każdego zespołu pamiątkowy dyplom uczestnictwa!

P.S. Takie turnieje zawsze są niesamowitym przeżyciem, więc bardzo polecam udział w nim. Możliwe są zespoły "old stars"Smile

Pozdrawiam,
pwd. Paweł Nurzyński
/organizator: 233 LDSh "Pogoń"/


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:33, 27 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
[link widoczny dla zalogowanych] zapraszam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:28, 28 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Fiś
Wyga



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z tamtąd

Post
[link widoczny dla zalogowanych] mwahahaha


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:34, 02 Maj 2009 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
(ostatnio strasznie dużo tyhch info, normalnie tyle się dzieje, że do wyboru do koloru ;D)

M a s z w y b ó r - E u r o p a r l a m e n t 2 0 0 9


4 LDW "Czarna Czwórka" im. H. J. Zamoyskiego oraz Politologiczne Koło Naukowe UMCS
zapraszają: Instruktorów, Drużynowych, Funkcyjnych i Wędrowników
do udziału w projekcie „ M a s z w y b ó r - E u r o p a r l a m e n t 2 0 0 9 ”

6 maj (najbliższa środa), 13 maj, 20 maj 2009 godz. 19:00
sala nr 07 na Wydziale Politologii UMCS, Plac Litewski 3

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O UNII EUROPEJSKIEJ!

Ten projekt okazja do zdobycia wiedzy, pogłębienia świadomości, a także do wędrowniczej dyskusji oraz zabawy. Już 7 czerwca wybory do Parlamentu Europejskiego. Dobry obywatel powinien wziąć w nich świadomy udział. Poznasz bliżej Unię Europejską, w szczególności Parlament Europejski. Dowiesz się więcej o zadaniach i kompetencjach organów UE, a przede wszystkim tego, co my, młodzież, z Unią i dla Unii zrobić możemy, by Nam się lepiej żyło. Dowiesz się także, kto kandyduje w wyborach do Europarlamentu i co zrobić, żeby Twój wybór był świadomy i mądry. Poznasz także ciekawych młodych ludzi J

PS. Bezmundurowo.

Do zobaczenia!
Pwd. Justyna Niećko









Czuwaj!
Chciałabym serdecznie zaprosić chętne osoby z Waszych drużyn do pomocy w ogranizacji Dziecięcego Dnia Radości, organizowanego przy parafii Dobrego Pasterza 31 maja( tj. niedziela)
Bardzo zależy nam na dużej frekwencji harcerzy. Gwarantujemy dużo radości i satysfakcji z tego, że robimy coś dla kogoś sprawiając im przy tym wiele radości i ciepła.
Szczegółowe informacje na spotkaniu w ten piątek o godzinie 17.00

W razie problemów związanych z terminem spotkania, proszę pisać swoje propozycje, będę wtedy tak ustalać termin, żeby wszyscy chętni mogli być na spotkaniu organizacyjnym.

Serdecznie proszę o pomoc i jak najszybsze odpowiedzi.

Pozdrawiam,

sam. Magdalena Szewczyk


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magda dnia Wto 10:10, 05 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Wto 9:51, 05 Maj 2009 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Bieszczady to jeden z najpiękniejszych rejonów turystycznych w Polsce. Występują tam rośliny i zwierzęta niespotykane w innych częściach naszego kraju, zwłaszcza takie, które lubią ciepło, np. największy europejski wąż Eskulapa. Dobrze zachowane pierwotne lasy bukowe stanowią prawdziwy raj dla zwierząt. Bieszczady zasługują na szczególna uwagę także z tego względu, iż stanowią jedyny w swoim rodzaju teren, gdzie dzika przyroda wkracza w miejsca dawnych wsi, wyludnionych ponad pół wieku temu w wyniku akcji wysiedleńczych. Piękno bieszczadzkiej przyrody i ślady historii możemy poznać już zaraz!

I. INFORMACJE OGÓLNE
Miejsce: Bieszczady
Termin: 09.08 – 21.08.2009
Koszt: 690 PLN
Uczestnicy: członkowie 127 LDSh Trop

II. ZAPEWNIAMY

• zakwaterowanie w namiotach (3-4 osobowych) lub w schroniskach górskich
• wyżywienie – 4 posiłki dziennie
• przejazd na miejsce i z powrotem – PKP
• ubezpieczenie NNW
• ciekawy i atrakcyjny program zapewniający przeżycie prawdziwej przygody
• opiekę kadry wychowawczej oraz ratowników medycznych

III. TERMINY:
10.06.2008 – wpłata zaliczek w wysokości 200 zł
10.06.2009 – złożenie kart kwalifikacyjnych do drużynowej
30.06.2009 – ostateczny termin wpłat

UWAGA! Płatności dokonujemy tylko przelewem na konto hufca:
w Lukas Bank S. A.
37 1940 1076 3048 2807 0000 0000
- w tytule wpłaty: Obóz w Bieszczadach. Imię i nazwisko dziecka, 127 LDSh Trop.

Kontakt telefoniczny (sprawy ważne):
Magdalena Krzemińska - komendantka obozu
tel. 605 428 352

Dziecko powinno zabrać ze sobą m.in.:
• plecak
• pełne umundurowanie harcerskie
• wygodne buty do pieszych wędrówek
• ciepłą odzież wierzchnią, np. polar
• odzież chroniącą przed deszczem
• buty na zmianę
• przybory do mycia
• legitymację szkolną

Dokładne wytyczne dotyczące wyposażenia, harcerze dostaną na zbiórce pod koniec czerwca.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:19, 23 Maj 2009 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Osoby zamierzające ubiegać się o dofinansowanie z HUFCA powinny złożyć do 5 czerwca 2009r. stosowne dokumenty:

1. Podanie rodziców, opiekunów zawierające:
- kwotę dofinansowania;
- imię i nazwisko dziecka oraz nazwę drużyny do której należy;
- liczbę osób na utrzymaniu rodziców (łącznie z rodzicami);
- uzasadnienie wniosku.

2. Zaświadczenia informujące o dochodzie uzyskiwanym przez członków rodziny (np. zaświadczenie o zarobkach w zakładzie pracy, zaświadczenie z urzędu pracy, zaświadczenie stwierdzające świadczenie alimentacyjne lub inne np. z ZUS)

3. Opinia drużynowego zawierająca informacje o:
- stażu w ZHP;
- stopniu i pełnionych funkcjach;
- zaangażowaniu w działania drużyny.

Decyzje Komendy Hufca dotyczące rozpatrzenia wniosków o dofinansowanie będą dostępne w siedzibie Hufca od 15 czerwca 2009r. dla drużynowych i rodziców składających wnioski.

=> w związku, że musze dołączyć swoją opinię, wyznaczam termin składania podań do 3 czerwca do mnie. Zastępowi poinformujcie osoby, których dziś nie było/ nie było rodziców.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magda dnia Sob 22:51, 23 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Sob 22:49, 23 Maj 2009 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Potrzebnych jest 10 harcerzy, którzy będą mogli wziąć udział w festynie organizowanym przez Wydział Zdrowia Urzędu Miasta. To wydział z którego co roku otrzymujemy dotacje na profilaktykę. Harcerze mieliby za zadanie rozdawać dzieciom i uczestnikom festynu materiały informacyjne, gadżety, itp.

Potrzeba 10-ciu ładnie umundurowanych harcerzy starszych - nasz drużyna została poproszona o 4 osoby.

Festyn jest 9 czerwca (wtorek) na Placu Litewskim. Rozpoczyna się o godz. 14.00 i potrwa ok 3 godzin. Jeśli będzie potrzeba przygotujemy zwolnienia ze szkoły, oczywiście za zgoda rodziców.

Jeśli ktoś może, to dajcie znać.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:52, 23 Maj 2009 Zobacz profil autora
wasik
Leśny człowiek



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Post
Alarmowka, niedziele, 16.00, kto jedzie na biwak przynosi 46zł. tak.


niedziele


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wasik dnia Śro 23:11, 03 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Śro 22:45, 03 Cze 2009 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
W piątek mija termin składania podań o dofinansowanie do Hufca! Przypominam, żeby dać mi znać o tym kto składa, bo muszę dołączyć opinię!


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:04, 03 Cze 2009 Zobacz profil autora
wasik
Leśny człowiek



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Post
Matko, alarmowka w neidziele, ja sie musze zaczac czytac


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:10, 03 Cze 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.127trop.fora.pl Strona Główna » Ważne informacje! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 5 z 7

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin