Forum www.127trop.fora.pl Strona Główna www.127trop.fora.pl
Forum 127 LDW Trop
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Informacje - newsy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.127trop.fora.pl Strona Główna » Ważne informacje! Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Informacje - newsy
Autor Wiadomość
Fiś
Wyga



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z tamtąd

Post
we czwartek około godziny 18, odbędzie się zbiórka alarmowa Drużyny z pieniędzmi na biwak rzecz jasna(35 zł lub wg tego co napisała Gosia)
(czy napewno - dowiecie się w siatkach zastępów we wtorek)

z góry zakładam, że przybędą tłumy Wink

(nie wiem czy mam to pisać w biwaku czy tu, więc zrobiłam wyliczankę Laughing )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fiś dnia Sob 12:31, 15 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
Sob 12:28, 15 Lis 2008 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Jutro 16 listopada odbędzie się harcerska Mszy swieta.
Godzina 10 w kościele na ul Zielonej.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:50, 15 Lis 2008 Zobacz profil autora
Mati Wilk
Nowicjusz



Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
A gdzie ta zbiórka?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:24, 16 Lis 2008 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Kasia, gdzie zbiorka???Smile


info - czwartek to termin zgloszen na biwak!! w wyjatkowych wypadkach mozna wplacici pozniej, ale musze ja lub Gosia wiedziec ze jedziecie. Po drugie w razie gdyby do czwartku nie bylo wiadomo, to tez sie odezwijcie - zebysmy wiedzieli ze sytuacja w toku, ale ze mamy was liczyc/nie liczyc/ opcjonalnie brac pod uwage ;P itd.

Kto nie ejdzie tez ma sie zglosic DO MNIE i powiedziec dlaczego. Moze akurat coś poradze, a jak nie to przynajmniej bedziecie w porządku w stosunku do mnie i ludzi, ktorzy ten biwak robią.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magda dnia Pon 22:41, 17 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Pon 22:40, 17 Lis 2008 Zobacz profil autora
Fiś
Wyga



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z tamtąd

Post
pod zamkiem, tak właśnie, ale szczegóły miały być we wtorek Wink

jutro pewnie powtórze co i jak, siatki też pójdą..


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:59, 17 Lis 2008 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Jest już lista i spora część wpłat za biwak.

Pilnie proszę takie osoby jak:
- Sebastian Sławek
- Radek Jaremek
- Agnieszka i Gośka Kaczmarczyk


o zgłoszenia się do MNIE lub do zastępowych!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magda dnia Czw 23:14, 20 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Czw 23:13, 20 Lis 2008 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Czuwaj!


Zwracam się do Was z prośbą-propozycją w imieniu swoim i och. Katarzyny Urban, zastępowej z Lothlórien.


W dniach 5-7 grudnia odbędzie się w Lublinie przegląd piosenki osób niepełnosprawnych i konferencja o Centrum Arteterapii. Organizacją tej imprezy zajmują się wolontariusze Nieprzetartego Szlaku. Zostaliśmy poproszeni o pomoc w przeprowadzeniu tej imprezy. Możemy się włączyć w te działania nie będąc wolontariuszami i nawet nie mając doświadczenia w kontaktach z osobami niepełnosprawnymi. Nasza pomoc (w zależności od predyspozycji i własnych preferencji) może dotyczyć strony 'technicznej' imprezy czyli pomoc przy sprzęcie, służba porządkowa, pomoc w bufecie i tego typu rzeczy lub opieka medyczna (wszystkie szczegóły dotyczące konkretnych działań jakie zostaną nam przydzielone uzgodnimy z szefem wolontariuszy). Nieważne jest w tym momencie co umiemy i jakie mamy doświadczenie, liczy się chęć pomocy, ponieważ wolontariusze liczą na nasze wsparcie i czekają na każdą chętną osobę, która zechce się zaangażować w to przedsięwzięcie.

Proszę o odpowiedź jak najszybciej czy chcecie się włączyć w to przedsięwzięcie lub czy macie w swoich drużynach osoby chętne. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej odnośnie samej imprezy to także proszę o kontakt:
[link widoczny dla zalogowanych]
tel. 721-145-007
gadu: 8165705

W najbliższą niedzielę o godz. 15.00 odbędzie się spotkanie z szefem wolontariuszy NS, do tego czasu muszę wiedzieć ile osób chciałoby włączyć się w te działania.

Więcej informacji o samej imprezie i o wolontariacie NS znajdziecie na stronie:
[link widoczny dla zalogowanych]


Czuwaj!

pwd. Katarzyna B. Radzikowska


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:58, 21 Lis 2008 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Dla osób, które nie były na biwaku...

Z dniem 28.11 przybocznym drużyny został mianowany ćw. Emil Cisz, a Kamil Klępka zamknął jako drugi w Drużynie - stopień Harcerza Orlego.

Z dniem 29.11 - z funkcji przybocznego został zwolniony HO Marcin Lipnicki.

Z dniem 30.11 wszystkie zastępy odzyskały prawo noszenia proporców.

Było jeszcze dużo dziwnych rzeczy, ale o reszcie nie będę pisać bezpośrednio na forum Wink


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:46, 30 Lis 2008 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Czuwaj!

W związku z tym że będę zajmować się kursem zastępowych, chciałabym zorganizować spotkanie z uczestnikami kursu. Takie spotkanie odbyłoby się w sobotę o godzinie 11.00 w Hufcu. Prosiłabym o pojawianie się na nim wszystkich chętnych. Na spotkaniu ustalimy wstępne terminy dot. kursu, zbiorę trochę informacji o samych uczestnikach.

Będzie to spotkanie wstępne i zadecyduje o tym, czy kurs zastępowych ruszy.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:34, 01 Gru 2008 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Lukasz Mazus prosi, zeby jak ktos bedzie mial chwile czasu, zeby zglosil sie do pomalowania krat. Ze on moze nawet klucz zostawic, zeby na tygodniu, albo na weeekndzie pomoc. Jak ktos ma czas, niech napisze do mnie lub do zastępowych. Dziewczyny tez. Dopoki nie zostana pomalowane kraty nie ebdzie mozna zrobic zbiorek w harcowce.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:03, 02 Gru 2008 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
[link widoczny dla zalogowanych] - już działa, zapraszam! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:54, 08 Gru 2008 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Informacje o BŚP w innym temacie (przypominam tylko, że spotykamy się w środę o 17.00), ja tutaj napiszę o innych rzeczach:


1. Wigilia Drużyny, planowana na ok.16.00 w niedziele (21 grudnia). Na Wigilię trzeba przygotować: prezent, zabrać śieczkę i świecznik oraz talerzyk i sztućce dla siebie.

Oprócz tego:
Alter ego: barszcz i uszka, kapusta z grzybami
Ratatosk: chleb (zwykły i jeden specjalny bochanek do łamania się), ciasta i obrusy
Falco: śledzie, karp, kolędy, strój Mikołaja
Gosia: napoje i sianko
Magda: choinka z dekoracjami


2. Noworoczne mistrzostwa w strzelaniu

Data: 3 stycznia 2009 roku
Godzina: 9.00
Strzelnica sportowa LOK ul. Nałęczowska 25

Konkurencje:
1. Karabinek sportowy 4,5 mm, odległość 10 m, 3 strzały próbn,e 10 ocenianych
2. Pistolet sportowy "Łucznik" - zasady jak wyżej.
Każdy zawodnik wybiera jedną konkurencję.

Uczestnictwo:
Udział jest bezpłatny. W zawodach biorą udział zespoły 4 osobowe w danej kategorii wiekowej. Ograniczenie: 37 zespołów maksymalnie.

Zgłoszenia:
do 19 grudnia 2008 roku, do godziny 22.00 na e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]

Są przewidziane nagrody.

=> proszę przy wysłaniu zgłoszenia poinformować mnie o tym, jakie zespoły i kto bierze udział w tych zawodach.

3. Zimowisko:

Miejsce: Schronisko PTSM-szkoła w Lutowiskach
Termin: wyjazd 09.02 koło godz.7.00
powrót 14.02 między 17-18
Koszt: 410 zł
W cenie:
przejazd na miejsce i transport po okolicy
zakwaterowanie w pokojach 8-13 osobowych dla młodszych uczestników, w salach łóżka piętrowe
zakwaterowanie w klasach szkolnych dla starszych, spanie na materacach
pościel
3 posiłki dziennie
Legitymacje PTSM-u dla starszych uczestników (ok.40)opieka pielęgniarki
całodobowy dostęp do Sali gimnastycznej (ale nie mamy udostępnionego sprzętu)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:51, 14 Gru 2008 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Wigilia drużyny -niedziela (21 grudnia), godzina 16.00 - sala w kościele św. Jadwigi.

Zjawiamy się 15.15 (max.. 15.30) zaczynamy przygotowania. Na 16.00 ma już być wszystko max. gotowe.

Pamiętajcie o prezentach, świecznikach, obrusach i daniach (przygotowane do podania, bez konieczności odgrzewania (nawet barszcz to pomyślałabym o termosach).

Gdyby coś nie wypaliło z tą salką, to pójdzie szybkie info przenoszące imprezę do Hufca Razz (ale to gdyby coś Razz poki co jest w salce Kościoła).


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:32, 19 Gru 2008 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia,
pokoju ducha, wiary w Boga i w ludzi.
Umiejętności dostrzegania piękna tego świata
i oczywiście wiary w siebie i swoje marzenia.
Odpoczynku, zwolnienia oddechu,
nabrania dystansu do tego co wokół,
chwil roziskrzonych kolędą, śmiechem i wspomnieniami.

Niech atmosfera Świąt wypełnia ciepłem wszystkie mroźne dni, a blask gwiazd niech nam przypomina, że czasem wystarczy wypowiedzieć życzenie.


Tego wszystkiego Wam życzę

Drużynowa Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magda dnia Wto 23:21, 23 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Wto 23:19, 23 Gru 2008 Zobacz profil autora
Magda
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Zimowisko!!

- DO 7.01 WPŁATY ZALICZKI W KWOCIE 100 ZŁ.
- D0 9.01 ZŁOŻENIE KART KWALIFIKACYJNYCH

Wpłaty zaliczek na konto bankowe:
Lukas Bank S.A. 37 1940 1076 3048 2807 0000 0000


w razie jakichs wyjątkowych przesuniec czasowych związanych z terminami, trzeba mi zgłosić np "jadę, ale lekarza mam dopiero 10 stycznia, wiec karta złoże 11"

Karty mam już w domu, więc jak komuś pilnie potrzeba to może odebrać w każdej chwili. Mam też pisma o dofinansowanie z zakładu pracy! Na weekendzie pewnie będzie zbiórka alarmowa w sprawie rozdania tychże kart.

Kto potrzebuje dofinansowania z druzyny, niech pismo trafi do mnie (moze byc elektronicznie-mailem), do 7.01.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magda dnia Wto 13:15, 30 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Wto 13:14, 30 Gru 2008 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.127trop.fora.pl Strona Główna » Ważne informacje! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin